Multumim pentru interesul manifestat fata de serviciile IMPULS BROKER DE ASIGURARE S.R.L. (denumit in continuare „IMPULS”). Am dezvoltat website-ul https://www.impuls-broker.ro (denumit in continuare “WEBSITE”), care include si un sistem inteligent evolutiv de tip Chatbot (denumit „ILINCA”), pentru a facilita procesul nostru de distributie a produselor de asigurare. Va rugam sa cititi integral acesti Termeni si Conditii, precum si Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibila AICI, inainte de a utiliza WEBSITE-UL și ILINCA.
PRIN UTILIZAREA ACESTUI WEBSITE SI A ILINCA, CONFIRMATI CA ATI CITIT, ATI INTELES SI ATI ACCEPTAT ACESTI TERMENI SI CONDITII, PRECUM SI POLITICA PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.
INCHEIEREA CONTRACTELOR DE ASIGURARE PRIN INTERMEDIUL ILINCA ESTE POSIBILA DOAR PENTRU PERSOANELE JURIDICE, CARE AU UN CONT ILINCA ASOCIAT UNEI CERERI DE FINANTARE APROBATA DE IMPULS-LEASING ROMANIA IFN S.A. („UTILIZATORII AUTENTIFICATI”), CELELALTE PERSOANE POT SOLICITA SERVICIILE IMPULS PRIN CONTACTAREA DIRECTA A UNUIA DINTRE ASISTENTII NOSTRI IN BROKERAJ, FOLOSIND DATELE DE CONTACT INDICATE MAI JOS.
IMPULS BROKER DE ASIGURARE S.R.L., este o companie de brokeraj in asigurari, infiintata conform Legii nr. 236/2018 privind distributia de asigurari, cu sediul social in str. Luigi-Galvani 61-63, parter, camerele 1 si 2, sector 2, Bucuresti, înregistrată în Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti sub nr. J40/12664/2012, CUI 30848020, autorizata si supravegheata de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) cu codul RBK-751/25.09.2013.
IMPULS are calitatea de distribuitor de asigurari (intermediar principal), conform Legii nr. 236/2018 privind distributia de asigurari.
IMPULS este inregistrat in Registrul Intermediarilor Principali (RIP), registru deschis, mentinut si administrat de catre ASF. Clientii pot verifica la ASF inregistrarea IMPULS in RIP prin accesarea www.asfromania.ro.
IMPULS ofera clientilor, la cererea acestora, consultanta cu privire la produsele de asigurare intermediate. IMPULS ofera consultanţa după analizarea unui număr suficient de mare de contracte de asigurare disponibile pe piaţă, iar recomandările făcute clienților sunt personalizate pe baza unor criterii profesionale, astfel incat contractul de asigurare să răspundă cel mai bine cerinţelor şi necesităţilor acestora.
IMPULS reprezinta interesele clientilor in relatia cu asiguratorii.
IMPULS NU detine participaţii calificate în cadrul vreunor asiguratori. NU exista participaţii calificate deţinute de asigurători sau de societăţile-mamă ale unor asigurători în cadrul IMPULS.
In legătură cu contractele de asigurare propuse sau pentru care se oferă consultanţă:
In ceea ce priveşte contractul de asigurare, IMPULS nu lucreaza pe baza unui onorariu plătit direct de client, ci exclusiv pe baza unui comision platit de asiguratori, ca remuneraţie inclusa în prima de asigurare.
IMPULS poate emite contracte de asigurare şi poate colecta prime de asigurare în numele asiguratorilor cu care colaboreaza.
Orice cerere, sau solicitare adresata IMPULS, se va face in scris la adresa: Str. Luigi Galvani, nr. 61-63, Cladire noua, parter, cam. 1-2, Sector 2, cod postal 020361, Bucuresti sau e-mail: 021.200.71.00.
Cu o experiență de peste 10 ani în domeniul asigurărilor, oferim servicii de consultanță și intermediere pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună protectie, adaptată nevoilor dumneavoastră.
Analizăm atent nevoile fiecărui client și oferim soluții personalizate pentru alegerea celor mai potrivite polițe de asigurare.
În baza criteriilor selectate de dumneavoastră, vă prezentăm cele mai avantajoase oferte de asigurare. Prin intermediul nostru, puteți încheia rapid și eficient contractele de asigurare, fie online, fie prin alte mijloace de comunicare.
Oferim suport continuu pe toată durata contractului de asigurare. Ne ocupăm de actualizarea polițelor, renegocierea termenilor, precum și de soluționarea eventualelor neclarități privind acoperirile și obligațiile contractuale.
În situația unor daune, intervenim prompt pentru a facilita procesul de despăgubire. Vă asistăm în completarea și depunerea documentației necesare, comunicăm cu asiguratorii și vă susținem în obținerea compensațiilor corecte și în timp util.
Punem la dispoziție un sistem transparent de evaluare a produselor de asigurare, oferindu-vă posibilitatea de a compara diverse opțiuni din piață. Astfel, puteți selecta cea mai bună variantă în funcție de preț, beneficii și condiții contractuale.
WEBSITE-UL si ILINCA sunt detinute si intretinute de grupul IMPULS, iar continutul acestora este protejat conform legii aplicabile. Toate drepturile de proprietate intelectuala, incluzand drepturile de autor si drepturile asupra bazei de date, drepturile privind marcile comerciale, marcile de servicii, logo-urile si toate celelalte materiale prezentate apartin IMPULS. Nimic din continutul acestui WEBSITE nu constituie o licenta sau dreptul de a utiliza vreo imagine, text, marca comerciala, marca de servicii, logo, sau orice alte materiale prezentate pe WEBSITE, de catre nicio persoana. Este interzis tuturor persoanelor reproducerea, republicarea, traducerea, distribuirea, modificarea sau publicarea, partiala sau totala, a oricarei informatii de pe WEBSITE, fara acordul scris prealabil din partea IMPULS.
Descarcarea sau copierea prin orice metode, inclusiv automate, a informatiilor sau materialelor de pe WEBSITE nu transfera catre persoana ce le receptioneaza, indiferent de mijloace, vreo licenta a programelor de software sau vreun drept asupra acestora.
Sunteti responsabil pentru respectarea tuturor drepturilor IMPULS si a legilor in vigoare, iar in cazul incalcarii acestor Termeni si Conditii, va informam ca IMPULS poate lua orice masura legala pentru prevenirea si/sau recuperarea prejudiciilor suferite, inclusiv blocarea accesului la ILINCA sau la WEBSITE a oricarui utilizator sau IP.
Depunem constant eforturi pentru ca informatiile pe care le transmitem sa fie actualizate, clare si concise, insa, in nicio circumstanta, IMPULS nu este si nu va fi legal responsabila pentru nicio inadvertenta ori informatie eronata sau incompleta, prezentata pe WEBSITE sau prin intermediul ILINCA, și care nu este asumata de IMPULS prin incheierea unui mandat de brokeraj.
In masura permisa de lege, IMPULS nu raspunde in afara obligatiilor asumate printr-un mandat de brokeraj valabil incheiat, pentru nicio paguba directa sau indirecta, adusa dvs. sau oricarei alte persoane, referitoare la utilizarea acestui WEBSITE si a ILINCA, a informatiilor pe care le veti obtine prin accesarea acestora, a operatiunilor pe care le veti efectua cu ajutorul inteligentei artificiale, sau pentru orice alte pagube sau vatamari cauzate de erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie, virusi, defectarea calculatorului dvs. sau orice alte prejudicii de orice natura.
Orice link-uri catre alte site-uri, inclusiv ale partenerilor nostri, sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar IMPULS nu isi asuma nicio responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri si nici pentru ofertele, produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin intermediul acestora.
Nu veti putea interpreta informatiile prezentate in cadrul acestui WEBSITE ca pe o invitatie, oferta sau recomandare de a contracta serviciile IMPULS sau de a achizitiona orice serviciu, sau de a va angaja in orice alta tranzactie sau consiliere in orice domeniu. Informatia furnizata prin intermediul WEBSITE-ului nostru este prezentata numai in scop informativ, este foarte generala si uneori poate sa nu fie relevanta in cazuri individuale concrete, asa incat, inainte de a lua orice decizie referitoare la serviciile prezentate sau orice planificare financiara, este important sa contactati un consultant IMPULS, care va poate ajuta sa alegeti cea mai potrivita optiune pentru dvs.
Ne rezervam atat dreptul de a modifica in orice moment si fara nicio informare prealabila continutul si/ sau structura WEBSITE-ULUI sau functionalitatile ILINCA, cat si dreptul de a limita sau restrictiona accesul la serviciile descrise pe WEBSITE, fata de anumite persoane sau in anumite zone / tari.
Chatbot-ul ILINCA este asistentul virtual pus la dispozitie de IMPULS, disponibil 24/7, care ofera utilizatorilor, in timp real, informatii generale despre produsele de asigurare și procesul de distributie, care insa nu constituie consultanta. ORICE RECOMANDARE PERSONALIZATA PRIVIND CONTRACTELE DE ASIGURARE SE ACORDA DE IMPULS LA CEREREA CLIENTILOR, DUPA INCHEIEREA UNUI MANDAT DE BROKERAJ.
Prin inregistrarea si crearea unui cont in ILINCA, clientii si potentialii clienti IMPULS, pot initia incheierea mandatelor de brokeraj si a contractelor de asigurare, pot accesa documentele si informatiile aferente fiecarui cont individual si pot utiliza servicii de Self-Service. Pentru a interactiona cu ILINCA, achizitia hardware-ului si software-ului necesare, a licentelor ce se impun, asigurarea conexiunii la internet, cad in sarcina exclusiva a utilizatorului.
ILINCA este un robot dotat cu un sistem inteligent evolutiv, care a fost pregatit sa raspunda la cat mai multe posibile intrebari generale legate de produsele de asigurare si procesul de distributie, si care va invata in continuare, pe masura ce interactioneaza cu utilizatorii.
Sectiunea “Informatii Utile” pusa la dispozitie de ILINCA este accesibila oricarui utilizator, fara a fi necesara autentificarea. In cadrul acestei sectiuni nu pot fi trimise solicitari de natura personalizata catre IMPULS.
Crearea contului ILINCA are loc in cadrul procesului de aprobare a unei cereri de finantare, conform regulamentelor si procedurilor Impuls-Leasing Romania IFN S.A. Autentificarea in contul ILINCA are loc pe baza de nume de utilizator și a unui cod de securitate. Pentru autentificare este nevoie să furnizați adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon, asociate contului dvs. de client. Optiunea de inregistrare si autentificare ILINCA este disponibila atat Utilizatorilor Autentificati cat si partenerilor IMPULS.
In vederea incheierii mandatelor de brokeraj si a contractelor de asigurare, IMPULS va trimite fiecarui Utilizator Autentificat, la adresa de e-mail asociata contului acestuia de client, un link pentru accesarea directa a chatbox-ului ILINCA, impreuna cu documentatia aferenta informarii prealabile a (potentialilor) asigurati si termenii si conditiile aplicabile mandatului de brokeraj.
Pentru generarea mandatului de brokeraj si initierea procesului de ofertare a produselor de asigurare, Utilizatorul Autentificat va confirma datele privind solicitantul si bunul asigurat si va furniza datele solicitate in vederea evaluarii de catre IMPULS a cerințelor si necesitatilor acestuia. In cazul in care informatiile privind solicitantul, bunul asigurat, cerințele si preferintele dvs. legate de produsele de asigurare, astfel cum sunt afisate in ILINCA sunt eronate, aveti obligatia sa contactati IMPULS in vederea rectificarii erorilor, iar procesul de ofertare se va relua dupa rectificare.
In cazul in care Utilizatorul Autentificat nu solicita acordarea consultanței, vă comunicăm că IMPULS nu va putea determina dacă produsul de asigurare propus răspunde cel mai bine nevoilor acestuia, chiar dacă produsul este adecvat datelor și informațiilor furnizate de Utilizatorul Autentificat.
Înainte de încheierea unui contract de asigurare, Utilizatorul Autentificat confirmă cel puţin următoarele:
Incheierea mandatului de brokeraj are loc în momentul în care Utilizatorul Autentificat accepta termenii si conditiile acestuia.
Incheierea contractului de asigurare are loc in momentul in care se emite polița de asigurare.
IMPULS va comunica Utilizatorului Autentificat documentația de asigurare precontractuala și contractuala incluzând, dar fără a se limita la, informări prealabile, formulare de analiza a cerintelor si nevoilor clientilor (DNT), documentele de informare standardizate privind produsele de asigurare propuse, condițiile de asigurare, contractele de asigurare, in format electronic la adresa de e-mail a Utilizatorului Autentificat, cu exceptia cazului in care Utilizatorul Autentificat opteaza ca aceasta comunicare sa se faca pe suport de hartie.
Semnarea documentelor contractuale poate avea loc prin semnatura electronica, fara insa ca aceasta sa afecteze validitatea actelor. IMPORTANT! In cazul refuzului Utilizatorilor Autorizati de a furniza datele necesare sau in cazul refuzului persoanelor vizate de a li se prelucra datele cu caracter personal in conformitate cu Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal , acestia nu vor putea beneficia de serviciile IMPULS.
Pentru a putea folosi functionalitatile de tip Self-Service puse la dispozitie de IMPULS prin intermediul chatbox-ului ILINCA, respectiv pentru a avea posibilitatea de a vizualiza si/sau beneficia de aceste servicii, este necesar sa fiti client sau partener IMPULS si sa urmati procedura de autentificare.
Operatiunile Self-Service sunt dedicate uzului personal de catre clientii si partenerii IMPULS, IMPULS transferand acestora drepturi neexclusive, limitate si revocabile de acces la serviciile oferite prin intermediul ILINCA.
In urma inregistrarii in ILINCA, utilizatorul poate fi incadrat in una dintre urmatoarele categorii: client al IMPULS, sau partener al IMPULS.
In functie de categoria din care face parte, utilizatorul va avea acces la toate functionalitatile Self-Service ILINCA, sau doar la unele dintre acestea.
Clientii IMPULS sunt persoanele care se afla deja intr-o relatie de afaceri cu IMPULS.
Robotul ILINCA este mediul automatizat de comunicare unde clientul IMPULS poate solicita afisarea politelor de asigurare emise de catre IMPULS, informatii personalizate legate de situatia facturilor ( fisa de cont, lista cu facturi neachitate), inclusiv posibilitatea de obtinere a copiilor de pe facturi sau orice alte documente despre care va fi informat prin fereastra chatbox-ului ILINCA.
Prin inregistrarea si autentificarea in ILINCA partenerii IMPULS pot avea acces la informatii privind simulari de oferte neangajante, precum si alte informatii ce tin de parteneriatul cu IMPULS.
Actualizarea datelor clientilor IMPULS este o obligatie stabilita prin lege, atat pentru clienti, cat si pentru noi, in lipsa careia nu putem sa initiem ori sa continuam relatii de afaceri sau sa efectuam operatiuni cu dvs., insa ILINCA va poate ajuta sa va indepliniti aceasta obligatie legala fara eforturi deosebite, programari sau drumuri inutile. ILINCA are incorporata o functie care premite finalizarea procesului de actualizare a datelor clientilor IMPULS, disponbila 24/7 pentru confortul dvs., extrem de intuitiva, operatiunea urmand a se desfasura in momentul ales de dvs., simplu si rapid, exclusiv on-line din fata calculatorului dvs.
Actualizarea datelor poate avea loc si printr-o cerere scrisa adresata IMPULS la oricare din adresele indicate in Sectiunea Contact. IMPORTANT! In cazul refuzului clientilor IMPULS de a actualiza datele necesare sau in cazul refuzului persoanelor vizate de a li se prelucra aceste categorii de date, IMPULS are obligatia de a aplica prevederile art. 11, alineatul (9) din Legea nr. 129/2019, respectiv de a nu continua relatia de afaceri si, dupa caz, de a intocmi un raport de tranzactie suspecta in legatura cu clientul respectiv.
In calitatea dvs. de client, persoana juridica de drept privat sau fiducie, sunteti obligat conform Legii nr. 129/2019 sa obtineti, sa detineti si sa ne transmiteti in timp util informatii adecvate, corecte si actualizate cu privire la beneficiarul real al fondurilor, iar in baza aceleiasi legi, IMPULS, in calitate de companie de brokeraj, este obligata sa aplice masuri de cunoastere a clientelei, respectiv sa solicite si sa primeasca aceste informatii de la toti clientii.
Pentru ca acest proces sa se deruleze in timp util, rapid si fara eforturi deosebite pentru dvs., IMPULS a implementat robotului ILINCA o functie speciala cu privire la identificarea beneficiarului real, accesibila in mod intuitiv din fereastra de chat.
Pentru indeplinirea acestei obligatii legale va vor putea fi solicitate diverse informatii, precum si documente care atesta inregistrarea beneficiarului real in Registrul Central organizat la nivelul Oficiului National al Registrului Comertului pentru persoanele juridice care au obligatia de înmatriculare în Registrul Comertului; in Registrul Central organizat la nivelul Ministerului Justitiei pentru asociatii si fundatii; in Registrul central organizat la nivelul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala în cazul fiduciilor.
Orice reclamatii cu privire la serviciile oferite de IMPULS se vor face in scris la adresa de email petitii@impuls-broker.ro. IMPULS va depune toate eforturile pentru a raspunde reclamatiilor dvs. in termen de 30 de zile.
Clientii IMPULS se pot adresa cu o plângere Autorității de Supraveghere Financiară – Sectorul Asigurări-Reasigurări (www.asfromania.ro) si/sau Entității de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul financiar nonbancar (SALFIN, www.salfin.ro).
A.S.F. elaborează sau participă la elaborarea procedurilor care permit clienţilor şi părţilor interesate, în special asociaţiilor de consumatori, să depună reclamaţii împotriva distribuitorilor de asigurări. Procedurile prevăd obligativitatea de răspuns, în toate cazurile, indiferent dacă rezoluţia este favorabilă sau nu.
SAL-FIN este singura entitate de soluționare alternativă a litigiilor în domenii în care Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) are competență, care organizează și administrează proceduri SAL prin care se propune sau impune, după caz, o soluție Părților. SAL-Fin îşi desfăşoară activitatea în Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, București, telverde: 0800 825 627, e-mail: office@salfin.ro
Acest website folosește cookie-uri. Continuând navigarea, va exprimati acordul asupra utilizarii cookie-urilor.
Sunt de acord