01

Receptia si inregistrarea petitiilor

Suntem aici pentru a iti oferi cele mai bune servicii si pentru a te asigura ca experienta ta cu Impuls Broker Broker de asigurare este una de incredere si corecta.Daca ai o nemultumire, sesizare sau doresti sa depuneti o petitie cu privire la activitatea noastra, te rugam sa folosesti una dintre metodele de mai jos:

  • în scris, prin depunerea la sediul Impuls Broker;
  • prin curier sau posta;
  • telefonic, apeland Centrul de Relatii Clienti 021.200.71.00;
  • prin email: petitii@impuls-broker.ro

Reclamatiile primite prin telefon sunt transmise in aceeasi zi persoanelor responsabile, care vor urmari stadiul solutionarii acestora. Acest tip de petitii nu vor fi inregistrate in Registrul unic de petitii in format electronic securizat (nefiind primite prin modalitatile prevazute in Norma ASF nr. 18/2017). Prin urmare, te rugam sa inregistrezi petitia ta inclusiv prin una din celelalte modalitati enumerate mai sus.

Ce trebuie sa contina petitia:

  • Numele complet
  • Date de contact (telefon, email)
  • Numarul contractului / politei (daca este cazul)
  • Descrierea clara a situatiei
  • Documente relevante (daca exista)

02

Analiza si solutionarea petitiilor

Toate petitiile inregistrate in Registrul unic de petitii in format electronic securizat sunt analizate si solutionate prin grija conducerii executive a Societatii, urmarindu-se prin toate mijloacele legale solutionarea acestora pe cale amiabila.

Ce urmeaza dupa depunerea petitiei:

  • Confirmarea primitii petitiei in termen de 5 zile lucratoare
  • Analiza si solutionarea petitiei in termen de maximum 30 de zile
  • Comunicarea raspunsului final prin metoda indicata ( email, telefon, scrisoare)

In cazul in care nu esti multumit de raspunsul primit, ai posibilitatea sa te adresezi Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) – Depunere Petiții sau sa apelezi la alte metode legale de solutionare a litigiilor.

Litigiile care intra sub incidenta legislatiei privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si Impuls Broker Broker de Asigurare SRL pot fi prezentate catre Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar - SAL-FIN (www.salfin.ro), daca sunt indeplinite conditiile prevazute de lege. Impuls Broker Broker de Asigurare SRL nu este constransa/ nu se angajeaza sa utilizeze procedurile de solutionarea alternativa a litigiilor (exceptand cazul cand si-a exprimat acordul in mod expres).

Procedura de solutionare a petitiilor se poate descarca aici.

Acest website folosește cookie-uri. Continuând navigarea, va exprimati acordul asupra utilizarii cookie-urilor.

Mai multe informaţii

Sunt de acord