Daca ai inregistrat o dauna, avizarea evenimentului se face imediat la societate de asigurari sau imediat ce ai luat la cunostinta de producerea acesteia.
Poti aviza prin telefon catre Call center, accesand adresa WEB sau la centrul de daune al acestuia.
Avizarea daunei trebuie sa contine detalii despre eveniment:
Dupa furnizarea acestor date veti primi numarul de dosar care trebuie retinut si prezentat la punctul de constatare, totodata veti primi toate informatiile necesare pentru efectuarea constatarii daunei.
Pentru avariile usoare constatarile se vor efectua de catre reprezentantii asiguratorului, fara alte documente de la Politie.
In cazul furturilor (atat partiale cat si totale), este obligatorie avizarea acestora la Sectia de Politie in raza careia s-a constatat disparitia bunului, apeland la serviciul de urgenta 112, in maxim 24 de ore de la data constatarii disparitiei. Tot in maxim 24 de ore de la data avizarii la Politie, este necesara avizarea furtului si la asigurator.
In situatia unor daune, intervenim prompt pentru a facilita procesul de despagubire. Va asistam in completarea si depunerea documentatiei necesare, comunicam cu asiguratorii si va sustinem in obtinerea compensatiilor corecte si in timp util.
In situatii dificile, te sprijinim pas cu pas: de la notificarea daunelor, la completarea documentatiei si pana la finalizarea dosarului.
In cazul producerii unui eveniment asigurat, iti oferim suport complet pentru deschiderea si gestionarea dosarului de dauna, astfel incat sa parcurgi acest proces cat mai simplu si eficient.
Te indrumam imediat ce ne contactezi, explicandu-ti ce trebuie sa faci si ce documente sunt necesare. Comunicarea e clara, rapida si fara termeni complicati.
Ne ocupam impreuna de notificarea asiguratorului si de completarea cererii de despagubire. Putem face acest lucru direct online sau telefonic, in functie de caz.
Urmarim statusul dosarului si comunicam cu asiguratorul in numele tau, pana la solutionarea cazului. Ne asiguram ca drepturile tale sunt respectate.
Daca apar probleme sau intarzieri nejustificate, intervenim si solicitam explicatii sau reevaluari. Interesul tau este prioritatea noastra.
In conformitate cu art.2 pct.5 din Legea 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule si tramvaie, va incadrati in categoria cu risc ridicat daca cel putin 3 asiguratori care au prezentat un tarif de prima pentru perioada de 12 luni este de N (detalii despre factorul N se regasec in procedura mentionata mai jos) ori mai mare decat tariful de referinta calculat de catre BAAR (Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania).
ASF Romania https://asfromania.ro
SALFIN http://www.salfin.ro
BAAR (Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania) https://www.baar.ro
FGA (Fondul de Garantare al Asiguratilor) https://www.fgaromania.ro
ANPC (Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorului) https://anpc.ro
Aplicatie constatare amiabila https://amiabila.com
Verificare polite RCA https://www.aida.info.ro/ro/polite-rca
Acest website folosește cookie-uri. Continuând navigarea, va exprimati acordul asupra utilizarii cookie-urilor.
Sunt de acord